Dailytext

به امید اندیشه ها

Dailytext

به امید اندیشه ها

۱۷
آذر ۹۸

وظایف مدیرِ ارتباط با مشتریان شامل موارد زیر خواهد بود:

  1. تدوین سه برنامه ی جذب، حفظ و توسعه روابط با مشتری
  2. همکاری با تیم  توسعه سیستم های اطلاعاتی و تولید نرم افزار سازمان، تا حصول نتیجه و تحویل سیستم
  3. اخذ تصمیمات مرتبط با مشتری با درنظرگرفتن جایگاه آنها در قیف فروش یا مرحله سفر مشتری
  4. اعمال شیوه های رفتاری خاص و سفارشی در برابر مشتریان استراتژیک
  5. طراحی ساختار سازمانی واحد CRM
  6. ارزیابی عملکرد کارشناسان واحد CRM
  7. بررسی وضعیت موجود، شناسایی و توسعه کانال های ارتباط با مشتری
  8. حصول اطمینان از بخش بندی مناسب مشتریان
  9. ثبت اطلاعات و پیگیری وضعیت رقبا
  10. مستند سازی و بهبود فرآیند های مرتبط
  11.  تدوین دستورالعمل ‌های اجرایی در حوزه ی ارتباط با مشتریان
  12. تدوین اهداف سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان
  13.  تحلیل اطلاعات و داده کاوی
  14. طراحی و عملیاتی کردن سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان
  15. شناسایی وضعیت موجود سیستم‌ مدیریت ارتباط با مشتریان
  16. تحلیل نیازهای جدید سازمان و به روز رسانی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری  
  17. برگزاری جلسات و اراِئه گزارش پیشرفت و عملکرد سیستم به مدیران ارشد
  18. پیشنهاد راهکارهای جدید در حوزه سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان
  19. خلق ایده ها ی غیرمعمول و خاص، به منظور ایجاد راهکارهای متمایز
  20. ارزیابی رضایت و وفاداری مشتری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۷
shiva khshyomn

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی